Göteborgs kalaset!

Idag börjar Göteborgs kalaset eller kanske jag ska säga Kultur kalaset. Det nya namnet för att undvika en massa fylla och spyor och massa annat läskigt!!

Detta är en gratisfestival och den håller på en hel vecka!
Jag och Jamal kommer bara att gå en kväll tror jag, får se hur man känner sig, men det blir iaf inget partaj utan det blir bara till att umgås och käka.

Väntar på Jamal nu, han är på väg hem, vi skall till optikern för lilla vännen har haft sånt problem med ena ögat så länge nu att det är dax att kollas upp. Sedan blir det bussen ner till kalaset med lite mat och massa vänner!!

Vill bara säga att min båtresa var gudomlig! Det var verkligen semster fast att jag bara var där 2dagar,men det var verkligen värt att sitta på bussen fyra timmar.

Jag kom fram på fredagkväll, då laddade jag bara om batterierna och korckade upp vinaren sedan vart det fest för hela slanten, vi förfestade på båten där jag fick träffa alla han vänner några av dem hade jag redan träffat. Alla Jamals vänner är helt sjukt snälla och hövliga, märks att dessa grabbar är lite äldre...
Sedan var vi ut på smögen bryggan där det fanns ca 2dansgolv som var riktigt bra, vi dansade hela natten, vi hjälpte nästan bartendern att räkna kassan och slå igen dörrarna=)
Jag var helt dyblöt av svett när jag kom ut från krogen=) Har inte haft det så kul på otroligt länge må jag säga.
På Lördagen var det inte så fint väder men ute på havet var det blå himmel så då blev det sol och dykning mitt ute på havet från båten...Så mysigt!!

Lite bilder från resan kan jag väl bjuda på!
Då bli ni väl glad tjejer?! =)


 Jag Jamal och Nicklas         

Grabbarna                               Nicklas och Jamal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback