Idioten!!!

Soligt väder i Götet idag!
Inte illa men jag har inte solat ändå, har som vanligt haft en massa saker att göra, vart till Borås och hämtat Preera bilen som har varit på lagning pga. att ngn idiot krossade rutan på den när i var ute och promenerade runt elljusspåret här i veckan.....snodde hela min väska med diverse saker i!!!
Fan blir så jävla arg,en sak som tar 30sekunder för idioten att göra tar kanske en månad för mig att fixa tillbaka plus en massa onödiga och jobbiga samtal som skall ringas!

Men men jag och Jamal sa så att det är tur att vi har varandra och att det inte var så att vi hade råkat ut för ngt hemskt...Vi bara kollade på varandra och skakade  på våra huvuden.

Imorgon  är det bröllop ska bli enormt kul!

Nu är det filmen 1408 som gäller och en massa mys och kärlek har haft en jobbig dag idag.
Jamal är nedstämd idag och jag finns där för att stötta!! Vill inte blotta mig mera!


Hoppas att ni alla där hemma har det bra och att ni saknar mig lika mycket som jag saknar er!!=) Kan bli svårtslaget!=)

Kärlek från mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback