Kommer hem...........

Ja det är faktiskt sant jag kommer hem, jag saknar mina vänner så himla mycket nu att jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Emma ringde och väckte mig imorse och då kände jag verkligen saknaden efter att bara få sitta och prata med er, mysa,se på film ja egentligen så räcker det med att bara få se er igen och få gå fram och få ge er en riktigt stor efterlängtad kram!!

Så vi tog vårt finuft till fånga och satte oss ner och kollade vilka möjligheter det fanns, och vi fann en lösning eller egentligen två. Anntingen så kommer  vi hem en 27augusti och stannar tills på torsadagen(måste nämligen vara hemma här i götet igen på lördag) eller så kommer vi hem den 20sep och stannar över den helgen!!?? 

Vad tycker ni brudar??

Det värsta med detta är att Johanna kommer att åka hem redan den 25 då går flyttlasset för henne till Uppsala men hur jag än bär mig åt så kommer jag inte att kunna pussla ihop detta så att jag kan komma hem före innan hon åker. Men gumman du får det ju lite närmare till mig nu när du är tillbaka i uppsla så att då finner jaga bara ännu fler anledningar tiil att du ska komma så fort du bara kan och alldeles för ofta! =)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning skall ner på stan och möta upp några av Jamals kompisar, blir lite mat och lite öl,inte för min del men säkert en hel del för andra halvan..=)

Hoppas att ni får en skön helg!
Hälsningar från Göteborg!


Kommentarer
Postat av: Emma

kooom heem!! any time gumman!!jag avbokar allt om du kommer hem! =) miss you like crazy!usspuss

Postat av: imbo

Gullhöna, Miss you like...mer än mest. Ska bli så kul om du kommer hem på måndag, efter du varit på mötet. Love you honey. *pusselipuss*

2007-08-21 @ 20:26:51
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: slinkan

självklart kommer jag vara din.. säg bara till!! ska bli riktigt underbart att få snacka i timmar med dig.. puss puss

2007-08-22 @ 17:21:57
URL: http://slinkans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback