M&P

Jaha då har dem åkt då! Undra när jag få träffa dem igen??
Mamma och pappa har varit hä sedan i måndags eftermiddag. Vi har åkt paddan käkat gott ute, varit på botaniska trädgården som är en jätte tor trädgård med massa massa blommor och träd från hela världen. Kanon mysigt...

Sedan igår så var dte lite sämre väder så jag och mamma tog bussen in till stan lagomt tills att dörrarna slog upp i butikerna.Vi shoppade en hel del och jag fick en massa av mamma är så hemskt tacksam för allt att jag inte har några ord. Jag fick bh, shorts med högmidja, kjol, linne, massa mat och massa dricka. 
Pappa var hemma och gick igenom Jamals filmhylla han är inte så mycket för stan och shopping han...=)

Sedan på kvällen drog jag och mamma och hennes kompis Peggy ner till Liseberg och såg Sahara Hotnights! Var så där, hade kunnat varit bättre men med bra sällskap så blev kvällen lyckad ändå. 
Vet inte bär jag får träffa dem igen men hoppas att det inte dröjer allt för länge, man känner verkligen nu när dem har varit här att man saknar dem och att man verkligen inte bor hemma länge och att man inte kan träffas precis när man känner för det.. Jag är iaf så himla glad över att dem finns och jag är så tacksam över dessa dagar!!!

Jamal är kvar på båtsemestern, jag hoppasatt han kommer hem ikväll, men jag får inga riktiga klar tecken så jag får väl vänta mig att han inte kommer förens imorgn. Jag saknar honom otroligt mycket iaf och skulle kunna simma till smögen bara för att få en kram....

Idag kommer Sandra (Jamals barndomsvän) och hämtar Troja hon skall bli Boråsare!!=) Mamma och pappa hade med sig henne ner och nu ska hon flytta, hon har varit så god och snäll dessadagar, hon har bara pussats och kramats och pratat en hel del, tror hon blev glad över att se  mig...jag blev iaf det!!=)

Om vi hinner åker vi ut till Saltholmen och solar idag,det är molnfritt och väldigt varmt!!

Hoppas att ni alla lever livet!!

Massa kramar från mig!!


Kommentarer
Postat av: Imbo

tack för samtalt igår, alltid lika kul! Höres nått i helgen stumpan! *puss&gull!*

Postat av: Emma

hoppas du få en underbar helg gumman! så hörs vi till veckan! love you!

2007-08-11 @ 17:05:51
URL: http://emiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback