Helgen med Imbo

Denna helg kommer att minnas för evigt, första besöket från en underbar vän. Tack Johanna!!

Fredagen bjöd på god lax röra och Idolfinal. Blev en ganska tidig kväll, vi ville ju vara pigga till lördags shoppingen. 

Lördagen blev det som sagt shopping, Johanna blev kär i Rut m.fl som jag visste att hon skulle bli!
På stan och sett det jag tycker att man bör se, finns så klart mycket kvar att se Göteborg är stort, men Johanna skall ju ha mer att se nästa gång hon kommer.

Blev så himla lessen när du for som du såg, tårarna sprutade (ordagrant) tur att jag och Jamal gick på Liseberg sedan och åkte skridskor annars hade jag nog grävt ner mig!
Skulle önska att vi bodde närmare varandra, fast det är som du sa vännen man skall försöka se det som en fördel, man har mer att se och man kan visa varandra nya saker!



Höjdpunkterna kommer i bilder här neden:

image49
Jag och Imbo på Lisebergs skridskobana

                               
På shopping                            Jag och Jamalen                   Johanna fick lära och känna go tjejen Annie


                      
Busig som vanligt                hahha en kille som jag
                                               råkade få på bild när jag skulle knäppa på Jamal,ser  ut  som långben.


Kommentarer
Postat av: Imbo

Haha, vad roligt att se alla foton sen helgen, bambi på hal is tillsammans med isprinsessan=) Tack återigen för helgen, stumpan.
Det är ju toppen att du bor i en så härlig stad, hoppas vi ses snart igen. Då får vi ta en till Chailatte hos Fröken Olsson. Yummi!
Ha en bra dag!
*Puss & gull!*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback