Nu åker vi!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAA äntligen..........







Jag kan faktiskt börja förstå nu men ändå inte att vi åker imorgon kl 15.45 till Thailand...Kan inte beskriva med ord hur  skönt det ska bli...jag har alltid önskat att få åka dit och nu ska jag och inte med vem som helst heller!!!

Vi landar i Bankok och blir där i 2 dagar sedan vidare till Khochang som ni ser på bilden ovan...Vi har bara ryggsäckar med oss så vi drar dit näsan pekar 3veckors backpacking!


Ni får gå in på resedagboken och läsa om oss...sök bara på Jamal så kommer det upp...

Hoppas att ni alla får en jätte mysig jul och ett riktigt gott nytt!!

Bilder kommer just,nu går det inte att ladda upp

Kramar från Mig!


Kommentarer
Postat av: Imbo

Hoppas du får en underbar semester, passa på att njuuuuta ordentligt!
Puss mitt hjärta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback