Vänner

Sitter härnu för första gången själv i mitt nya hem. Jamal är på sevsexa och jag ska åka in till stan och shoppa lite hade jag tänkt. Måste hitta en kjol till bröllopet som jag ska på den 4augusti. Det är alltid svårt att hitta dåman måste hitta.

Läste igenom mina älskade vänners bloggar, känner verklin enu att jag aknar er. Jag vet inte ens när jag kommer hem igen och det är ännu jobbigare. Jag saknar er så mycket att jag blir tårögd,det är sant!!=/.
Detta är bara ett bevis på sann vänskap och en massa jävla kärlek som jag har för er.=)
Men jag vet att ni tänker påmig oxå=) Tokiga maia=)


Ikväll eller på eftermiddagen ska jag ta tåget till Borås och käka med Jennie Jamals mamma, sedan ska jag sova där och bara ha tjejnscak med henne hela kvällen ska faktiskt bli riktigt mysigt, jag känner att jag kommer att kunna få en riktigt fin kontakat med henne och det betyder mycker för mig!
Jamal ska egentlige tälta med grabbarna i någon skog men han skulle komma hem tillmamma sin och krypa ner under täcket med mig=) Känns skönt att  få ha han vid min sida......

Nä men jag ska väl kanske ta och pysa ner nu jag så att jag kommer hem it tid till tåget och allt!!

Grattis Johanna på Namnsdagen! Kommer även att ringa och säga det=)

Jag älskar er! Ni vet vilka ni är!

Maia i Götet!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Roligt att läsa att du mår bra!! :)

2007-07-23 @ 17:26:33
Postat av: slinkan

vad kul att se att allt är bra där nere.. och gud så skönt att jennie och du kommer bra överens.. det är guld värt! jag funderar faktiskt på att åka till götet i slutet av aug.. men får se hur lång tid det tar med flytten och hur mkt pengar och ork man har kvar efter den..:) miss you, of course! puss

Postat av: imbo

hej min pärla! Såg att du ringt idag, var på jobbet. Ringer dej imöra, hoppas min lillfis har det gött ;) *puss&pill*

2007-07-24 @ 21:55:57
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback