6 månader sedan....

  • För exakt 6månader sedan träffades vi för första gången...
  • För 6månder sedan visste jag inte att jag nu skulle sitta framför tv:n med en göteborgare och vara så lycklig
  • För 6månader sedan , visste jag inte att jag denna dag skulle få en massa fina sms och en otroligt mysig kväll i Göteborg
  • För 6 månader sedan visste jag inte att jag skulle vara så säker på att livet går vidare
  • För 6 månader sedan gjorde jag en människa väldigt illa, samtidigt som jag gjorde en annan väldigt glad
  • För 6månader sedan var jag tok full på en Silja Färja mitt ute på havet
  • För 6månader sedan var jag så förvirrad
  • För 6månader sedan insåg jag att nu är det dags att gå vidare.


    Nu med facit i handen har detta varit dem bästa 6månaderna i mitt liv och fler skall det bli! Jag ångrar jag inte ett enda dugg, jag har verkligen hittat hem, jag har hittat min plats i livet och det är i en göteborgares hjärta!!!


    image38

Kommentarer
Postat av: Imbo

Vad fint skrivet. Inte många som skulle vara lika modiga som du, men då kanske de ångrar sig senare i livet och undrar vad som skett om de vågat ta steget, vågat chansa - Precis som du gjorde!

Postat av: stina

vad söta ni är tillsammans!!!

2007-11-11 @ 18:59:01
Postat av: Imbo

Tjohooo!
Nej men gumman inte är jag sur på dej heller och jag förstår att du har mkt i skolan.
Lät less för att jag var less på situationen (dvs att vi aldrig har tid att prata med varandra: jag kan ju aldrig prata med dej då du ringer heller) alltså: jag var inte less på dej utan på situationen: att vi har så mkt att göra och inte har tid att snacka!
Hoppas tentan går bra imorrn nu.
puss o kram

2007-11-12 @ 20:24:28
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback