Bilder

                   


                            


1. Erika (min granne) och jag
2. Jag och Jamal
3. Erika´s man, tokig som få
4. Jag och Sissan
5. Grabbarna sjukar sig lite
6. Fidde och Jamal
7. Hallberg och Lina
8. Hela gänget under middagen


På after school med några av tjejerna i klassen



                         

1. Sandra, Carolina och Annie på Showgun i Onsdags 
2. Therese och Johanna på Showgun


Förtvivlad Jamal!
Så skulle han klippa sig som vanligt, men hade visst för långt in på klippmaskinen, så detta skedde....Ringde till mig i sin förtvivlan och visste inte vad han skulle ta sig till. Ja det var ju bara att raka av sig allt....

Det växer ju ut, men allt klär en skönhet och jag tycker att du är lika fin och vacker som alltid älskling!!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback