En ensam lördagkväll...

Hej allihopa!

Jag sitter nu hemma själv och ser på Mr. Bean..hahah vilken tråkig typ jag är...
Jamal är på en födelsedags hos David som är en utav GIBBS killarna, han ville så klart att jag skulle följa med men jag känner inte för att svida om till nya fina kläder, som jag heller inte har, jag har bara en massa skolkkläder nu för tiden... så jag valde att vara hemma, han kommer väl hem om ca timmen då vi får mysa igen,

Igår var vi till Borås, vi var 15stycken som var ut och åt på en jätte bra restaurang. Sedan var vi vidare till ett ställe som heter Vimmel, så jag känner inte för att gå på fest idag, blev ändå en lugn kväll igår...men jag är ingen tvådagars typ!

Idag på dagen var Jamal med sina föräldrar och jag passade på att åka med Erika(min granne)  och Anna (Erikas kompis) till Lager 157, det är en jätte stor outlet butik i utkanten av Borås där dem har alla möjliga märkeskläder som Fillipa K, Diesel, Acne m.m. fast det är betydligt billgare.. Var jätte mysigt, att bara vara där och strosa i lugn och ro...Handlade bara ett par leggings och en palistina halsduk och sockar till Jamal.

Imorgon blir det pluggning för hela slanten, har en jätte tenta på 900sidor som väntar om 9dagar, om jag inte fixar denna tenta så får jag inte G i kursen och heller inte G i själva programmet. Så jag är mottligt nervöse. Vi har bara en enda tenta i denna kurs, och läraren är inte den bästa så han går bara på vad vi får för betyg på denna tenta....Sedan så är han så knepp att han tycker att allt som han säger är det enda rätta...Jag menar i marknadsföring handlar det inte bara om fakta utan oxå lite sunt förnuft för att vinna framgång, men det tycker inte Hans....Jaja tur att jag blir av med honom sedan.

Jag har suttit så mycket att klaga över den "STORA" tentan i mina bemärkelser och bara känt skit  förskolan, man är aldrig ledig man har alltid något tungt på sina axlar...Men så sa en kompis mamma till oss att
-Men tjejer är ni lycklig?
- Ja, det är vi juh..
- Ja men då så, det är det viktigaste det är bara att gilla läget...
- Det ä ju hur sant som helst, plus att vi själva har valt detta.

Tänk att alla äldre är så mycket klokare=) Det är därför det är så bra att ha en äldre pojkvänn....=)

Imorgon skall jag även lägga upp bilder på går dagens fest!!

Men nu får ni h det så bra och hoppas att ni har en bra kväll, för det har jag!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Melissa

åkte till lager 157 en gågn här ifrån sthlm, d va lååångt haha

Postat av: Lia

mr bean... längesen :P

2007-11-03 @ 21:55:14
URL: http://hellusunshine.blogg.se
Postat av: E M M A .xo

kollade också på mr bean ^^
btw vill gärna veta vad du tycker om Spice girls nya låt som ligger i min blogg : ) ' kommentera '?
ha en bra dag , puss

2007-11-03 @ 21:57:18
URL: http://emwus.blogg.se
Postat av: Imbo

DU är för go. Älskar dej min vän!

2007-11-04 @ 21:32:50
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback