En riktigt mysig helg....

I torsdags kom de, mamma och pappa, de var väldigt efterlängtade.Dem har verkligen bjudit på en riktigt mysig helg som aldrig kommer att glömmas.

I fredags var jag och mamma och shoppade sedan kom Jamal och pappa och mötte upp oss på stan för en härlig lunch på Café Fröken Olsson. Vi shoppade en hel del, vi fick ju som vanligt påssjuka som vi brukar säga...tur att vi är lika ....
På fredagkväll invigde vi årets julmarknad på Liseberg, den kan man bara inte missa.
På Liseberg börjar julen redan i mitten av november. Här finns allt som krävs för att komma i julstämning:
gammaldags julmarknad, dignande julbord, isbana, allsång och härliga åk - allt till tonerna av julmusik och doften av glögg och brända mandlar. För att inte tala om alla de miljontals glimrande juleljus som lyser upp nästan varenda buske och vart enda träd, bara det är värt att se. Dessutom är självaste Tomtefar på plats för att ta emot önskelistor av barnen. Vad kan man mer begära för att komma i en riktigt bra julstämmning...??

              

Lördagen bjöd oxå på en runda på stan fast i mycket sakta mak för att gubbarna var med...
Klockan 15 for Jamal till Borås för att gå på sin återträff med klassen efter 10år, vi gick hem och lagade en god middag med lax och hade sedan bara en mysig hemma kväll, med en massa skratt som pappa var duktig att bjuda på, han gillar ju att spela teater och att spexa och han fick som han ville jag och mamma låg vikta av skratt i soffan....hahaahha jag älskar min pappa...

På söndagen var vi hela gänget igen och Jag och Jamal visade upp Haga för mamma och pappa, ett jätte mysigt område som jag tycker att man skall besöka när man kommer hit för att se lite annat än bara storstan...Haga är full av mysiga Cafér och en hel del små butiker....

       

Senare tog vi bussen och var bjuden på middag hemma hos Jamals föräldrar, Samir bjöd som vanligt på en underbart god middag, detta var verkligen ett ypperligt tillfälle för alla att få träffas. Tack för allt Samir, det var verkligen fint ordnat! Jag har riktigt fina svärföräldrar!

Nu ligger vi alla hemma i soffan helt utslagna av god mat och en händelserik helg. Tack mamma och pappa för allt fint som vi har fått och för alla goda skratt som ni har bjudit på! Ni är verkligen dem bästa!

Imorgon åker ni hem, och som tur är är det mindre än 2veckor kvar tills vi ses!  Vi längtar!!!

Pussigurk

Kommentarer
Postat av: Imbo

Vad mysigt ni verkar ha haft det nere i Gtbg med shopping, julmarknad på Liseberg och cafébesök=)
Och snart kommerj ag ner och hälsar på också, tihi! DET längtar jag till!

Pusselipuss!

Postat av: Emma

Heeeej BiBI!! saknar dej som en knarkare saknar knark! hoppas vi hinner ses då du kommer hem! roligt att ni hade så mysigt i helgen!puss o puss

2007-11-20 @ 18:06:22
Postat av: stina

men åh gumman, nu tycker jag synd om dig för jonas är hemma nu.. hade du varit här hade jag snyftat med dig, hoppas verkligen jag får se dig när du kommer.. saknar dig! puss puss

2007-11-23 @ 20:02:40
Postat av: stina

jamen absolut... på sön innan 14.00vi kanske skulle ta en fika..:) kramar

2007-11-24 @ 17:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback