Idag är den värsta dagen....

Ja idag är verkligen den värsta dagen...Nu har Jamal varit borta sedan i fredags...Jag har varit med tejerna i klassen och vi har verkligen gjort mysiga och roliga saker ihop, jag är så glad att jag har er....tack!

Men nu idag känner jag verkligen att söndagar är en sån dag som man bara ska ligga och krama om sin kära hela dagen och se en bra film och äta gott...men inte jag....fast jag brukar jag göra det i stort sätt alla andra söndagar så jag ska inte klaga.....Men jag älskar han så......


Nu ska jag ge mig ut och ta en promenad sedan skall jag hem till johanna och äta söndagsmiddag och se på film....Jag är verkligen inte någon ensam varg....


Hoppas att ni alla andra har haft saker att göra idag!!!

Kramar


image48


Kommentarer
Postat av: Imbo

Kul att få prata med dej i dag stumpan. Hoppas du får mysigt med brudnarna ikväll!
Puss på näsan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback