Är så stolt.....

Idag är jag riktigt nöjd med mig själv,

jag har gjort klart min hemtenta som egentligen inte behöver vara klar förens om ca 2veckor, men jag hatar att ha saker som är jobbiga framför mig så det var lika bra att göra ett ryck och fixa det nu!

Sedan har jag varit och tränat ett stenhårt Combat pass och efter det åt jag en nyttig fisk middag!!
Imorgon blir det skola igen sedan kommer jag och Annie att umgås lite innan vi skall till Emma och kolla på Desperata Hemmafruar! Veckans bästa!

Jamal har börjat jobba riktigt hårt nu, han har varit så sjuk...stackarn...men nu är han äntligen på bättringsvägen...
Jobbigt med en kille som jobbar så mycket, men samtidigt skall man vara glad att man har en kille som har ett sånt pass bra jobb som han har...Ska man komma nånstarns måste man kämpa för det oxå...

Annars är livet underbart,jag har fina nya vänner omkring mig,en kille att älska, en kille som älskar, en härlig lya och en massa härliga tentor som bara väntar på att utmana mig, ser det faktiskt som en utmaning...känner att det är mer kul än jobbigt...


Jag vet att somliga av er där hemma oxå har vissa utmaningar som väntar så jag vill passa på att önska er all lycka!

Massa pussar till er! Då menar jag främst Slinkan,Emma och Imbo....Och mamma och pappa om ni ens läser!!=)


Kommentarer
Postat av: imbo

Oh vad du är duktig gumman, som skriver PM för glatta livet! =)Miss you. Puss mitt hjärta!

Postat av: Imbo

Hörrö gullpuppa! Börjar bli lite småless på att alltid läsa samma inlägg hela tiden, UPPDATERA! Puss&gull!

2007-10-22 @ 11:24:05
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback