Här bor vi!

Här är några bilder på våran lägenhet!

Vill passa på att tacka alla för att ni gjorde mion hemresa till en underbar resa. Jag har haft så roligt tillsammans med er alla och är så glad att jag kom hem, Jag blev bara ännu mer påmind över vilka fina vänner jag har.

Längtar tills att ni kommerner hit, jag hoppas att ni har bokat!

Nu är det filmtajm har hyrt tre filmer..bland annat Linas Kvällsbok, läser även den bokoen men jag blev så nyfiken på hur karaktärerna ser ut så jag kände att jag bara måste se den=) men jag kommer att läsa ut boken ändå...=)

Puss på er!


                                                     


                  

Kommentarer
Postat av: slinkan

vilken underbart vacker lägenhet!!! im in love! hälsa jamal.. puss och kram

Postat av: imbo

Oh, superfin lya! Gillade verkligen allt jag såg! Puss

2007-09-03 @ 17:01:44
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Emma

meen gumman!!ni ha ju huuur fint som helst!!

2007-09-04 @ 18:46:39
URL: http://emiz.blogg.se
Postat av: Ida

Tjusigt! Men tusan, vi har inte bokat än. Bra att du påminner. Ska kolla när man kan boka biljetterna. Läget då? Annars då? Allt bra? ;)

2007-09-05 @ 08:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback