Jag är kass.........

Hej på Er!

Så himla kass på att skriva i denna blogg,funderar starkt  på att ta bort den, folk blir nog bara irriterad över att behöva läsa samma inlägg gång på gång...

Går iaf bra i skolan, mycket att göra bara...kommer att ha en tenta i veckan nu ändafram tills jullovet....men men så är det det är inte direkt småskolan längre och vill man satsa hårt då får man fan ligga i ,det är jag själv som har valt detta...det får jag ALDRIG glömma....
Finns många fina vänner i klassen känns väldigt kul,nu behöver jag inte känna mig som en ensam varg längre och heller inte bara leva på Jamal fast att jag ska erkänna att det har varit otroligt mysigt=)

I helgen blir det inte så mycket gjort. Jamal ska ha Herrmiddag på lördag och då får man fly stället för då är det seriösa tag. det är tre rättersmiddag och en massa snusk som skall delas mellan 5 killars ögon. =)
Jag själv skall plugga med en tjej i klassen och sedan blir det film och karra, det skall bli gött faktiskt..

Hoppasatt ni alla har det bra där hemma...OCH jag hoppas att ni har bokat resa....jag har påminnt er om detta ett antal gånger, tänk på att det blir dyrare ju längre ni väntar...Skulle bli så hemskt ledsen om ni inte kommer, det är det jag ser fram emot nu och det är det jag längtar efter mest nu!!!  Nui kommer alltid att vara mina bästa!!!!



Massa kramar från ett som vanligt regningt Göteborg!

Kommentarer
Postat av: imbo

Jihooo! Äntligen ett nytt inlägg=) hehe. Kollade upp den första fredagen i december med tågen, men biljetterna var ju så dyra då! Så då tänkte jag åka på torsdagen ist, men jag kan inte göra det heller eftersom jag går i skola på fredagen. Egentligen en annan helg skulle passa bättre men.. ja, vi får höras på telefonen. Ha så mysigt ikväll. Önskar jag kunde varadär och dela karrapåse med dej. *Tjyss min sköna*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback