Massa tokiga frågor!!

  • Vilket ämne gillade du mest i skolan?
      Måste vara Företagsekonomi och Retorik.
     
  • Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha:    Mac Donald´s
     
  • Är du troende?    Nej!!!!
     
  • Vilken färg har din tandborste?    Grön
     
  • Har du åkt ambulans nån gång?     Nej
     
  • Tycker du om DrPepper?    Nej inte så förtjust i läsk
     
  • Har du fått massage nån gång?   Många gånger, Jamal är experten
     
  • När klippte du dig senast?    Klippte av mitt allt hår fr ca 3veckor sedan
     
  • Sötlakrits eller saltlakrits?    Absolute salt
     
  • Ser du dig själv som lång eller kort?    kort
     
  • Vad har din mobiltelefon för märke?     En walkman, nya iaf
     
  • McDonald´s eller Max?   Max
     
  • Har du ett överkast på din säng?     jajamensan
     
  • Har du brutit nåt ben nån gång?     Nej
     
  • nvänder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker?     Bokmärke
     
  • Hyrfilm eller biobesök?    Gärna hyrfilm mycket slappare
     
  • Tycker du om ord?    Ja det utgör ju kommenikation
     
  • Minns du någon speciell person från din barndom?   Farfar
     
  • Har du hår på ryggen?  ??? Vilken fråga..nej...
     
  • Äter du fiskbullar?       nja i brist på annat
     
  • Beskriv din humor:   Grov och hjärtlig
     
  • Använder du morgonrock?     nej nej,så vuxen är jag ej...
     
  • Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då?   nej, de går ej..
     
  • Nämn en sexställning du gillar:   Det trodde du allt va...
     
  • Har du ordning eller oordning i dina byrålådor?    årdning så gott som iaf...
     
  • När blir man vuxen, enligt dig?    När man kan ta hand om sig själv på riktigt
     
  • Använder du balsam efter schamponeringen?     Ja annars går det ju ej....
     
  • Nämn en skiva ur din skivsamling:     hmmm.. är Sahara Hotnights
     
  • Vad gjorde du i går kväll?     Promenerade och var med min älskade
     
  • Yngre eller äldre män?    Har en äldre vilket jag insett underlättar
     
  • Använder du accessoarer?     Ja lite lagomt
     
  • Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång?   hahah ja och på absolute fel tillfälle, så klart 
  • Vill du skaffa barn?    Absolute, inte så långt kvar!
     
  • Hund eller katt?    Hade katt. katt som ung, hund när jag är pensionär
     
  • Har du några syskon?    japp tre bröder
     
  • Var är dina föräldrar ifrån?    Sundsvall.
     
  • Har du hånglat med någon av samma kön?     Ja!!
     
  • Vilken kanal tycker du bäst om?     Olika dagar
     
  • Brukar du handla på second hand?     aldrig
     
  • Har du en tatuering någonstans?     nope
     
  • Jeans eller shorts?    inget av dem
     
  • Var fikar du helst?       I Hagastan
     
  • Vilken butik hittar du alltid någonting i?     Rut m.fl.
  • Vinter eller sommar?   absolute sommar
     
  • Vem står dig närmast?     Mamma och Jamla
  • Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?   Min svarta ballongkjol, eller klänning från Rut
     
  • Till vilket land skulle du vilja åka?     Thailand
     
  • Var bor du om 10 år?     I Göteborg
     
  • Världens bästa uppfinning?  Telefonen solklart
     
  • Mammagris eller pappas lilla flicka?     Pappa om jag vill ha nått
     
  • Hur svarar du i telefonen?     Olika på vem det är, men jag är alltid glad!!
     
  • Har du någon dålig ovana?    ja bita på naglarna
     
  • Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem?     Nej, jag har allt  jag vill ha
     
  • Är du duktig i skolan?    Ja om jag angagerar mig
     
  • Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?   Ja då! Den avjorde allt!


Kommentarer
Postat av: imbo

Puss min Puma! Tack samtalet ikväll, du är go!

Postat av: Emma


Vill du skaffa barn?
Absolute, inte så långt kvar! whaaaat!!! haha

2007-09-07 @ 19:42:38
URL: http://emiz.blogg.se
Postat av: imbo

Samtalet bröts idag för att jag fick slut på batteri i telefonen. älskar dej med! Saknar dej!!!! Puss!

2007-09-16 @ 18:36:15
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback