Är jag en superkvinna???!



I tisdags började det.
...Jamal var i Uppsala och tåget blev 1 1/2 h försenat och detta resulterade i en jävla ihållande influensa som tog sin start på onsdag morgon. Sedan dess har han legat i sängen och haft ont överallt, det har gjort ont att ligga, sova, stå, sitta,prata, skratta, tänka, äta you name it...

Jag har survat min älskling med allt han önskat, men jag har oxå jobbat tors, fre, lör och söndag. Så han har varit ganska mycket ensam ändå..stackarn. Men nu idag är det första dagen han är pigg och feberfri han är dock hemma.....................

Jag då! Är jag en superkvinna?!

Nej....tyvärr inte...Jag ligger nu och är körd med feber...Jag har inte 40 grader som Jamal har haft i 4dagar men jag har så att jag känner det väl...Jag som hade hoppats på att få vara frisk och slippa denna skit, men det vore onaturligt eftersom vi varit väldigt uppi varandra under Jamals tid som sjukling =) hahaha lät skummt den meningen.....

I lördags träffade
jag Jeanette Seflin, Linn Westman och Helena Löfgren =) Så himla kul först tog vi en fika efter mitt jobb, så mycket att prata om, känndes som att vi alltid hade varit med varandra inga konstigheter...Därefter hem och svida om pussade på sjuklingen och drog till Helena på Hisingen för att förfesta och äta gott...Ja det blev utgång för mig och mina gammla gammla vänner!!!!!!!

Vi åkte in till stan för att förfesta med några grabbar som tjejerna bor med i Oslo...jaha men vilka va det då?? Jo alla var från Svall och jag har gått i paralell klass med alla...ahahhaha å kul så kul...Jag har inte haft så här kul i Götet sen jag flyttat ner...Jag önskar verkligen att vi kunde ses oftare..Men jag planerar att åka till Olslo den 25april...

Jeanette skall nämligen åka jorden runt igen den 20juni så jag måste hinna dit innan, inga problem...tar bara 2timmar me tåg...

Ja idag blir det bara sängen för Maia...Kanske lite skolarbete om jag orkar känner att det var ansträngande att skriva detta inlägg så därför blir det ett snabbt avslut!!

Tajrå

Kommentarer
Postat av: imbo

Krya på dej Bree... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback