Ensamen....

Haft ganska tråkigt idag, men nu när klockan redan är halv 8 så inser jag juh att jag har haft lite att göra iaf...=)

Jag har börjat bli så velig nu för tiden. Jag kände redan igår att jag höll på att få urinvägsinflamation men jag drack och drack...imorse kände jag av det igen...Ringde till City Akuten och fick tid 15.45 Bra tänkte jag!! Det är likabra att jag åker dit, men innan jag ringde så hade jag hunnit dricka en jävla massa vatten bara för att slippa åka...

Avboakde tiden 15.30 bokade ny tid 15.35 hahahha jag blir tokig....VELIG!!!

Väl inne så hade jag inga symtom på urinvägarna...Oki jag visste det, jag hade druckit bort det mesta. Men jag lyckades få recept ändå, det kostar ju faktiskt 500kr att bara få träffa doktorn där...

Så nu har jag pencelin om det skulle utveckla sig!! Men än så länge är det ko lungt!! Skönt!!
Jag känner mig trygg nu med en kur i badrumsskåpet...

Visste sedan inte om jag skulle t en promenad, men efter ett snack med Imbo kom vi överänns att jag skulle vila en extra dag till. Men jag känner mig rätt pigg nu faktiskt. Jag gick iaf ner till Willys och handlade lite, var bara tvungen att lämna lägenheten en liten stund och säga hej till övriga världen.
Men imorgon blir det nog ett Body Jam pass och då får jag äntligen inviga mina nya skor
som jag beställt på Ellos förra veckan.



Pia och Martin igår i vårsolen!

Idag reste de till Dublin!!
Ha en mysig resa mina vänner



Nu har jag precis lagat god lax till mig och min kära, han kommer nog snart!!!
Sedan är det en riktigt och då menar jag riktig myskväll ikväll på fridkullagatan 26 C


image122

Tajrå

Kommentarer
Postat av: imbo

Hej bus!

Vad gjorde du för lax igår nu då?
Tokigt fina skor du köpt, funkade det bra att träna i, inga skav på småtårna?

Puss o G´natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback