Inget speciellt...

Hej mina vänner!

Uppdatering av de senaste dagarna i mitt liv...
Hmmm vad ska jag säga, ne jag har just nu ett ganska tråkigt liv eller egentligen inte det heller jag har nog bara inget överraskande, spännande och kusligt att berätta...

Skolan rullar på med olika viktiga projekt som skall in innan praktiken som börjar om en månad...KUL, jag längtar verkligen..
Men samtidigt kommer det att bli ovant att jobba till 17 varje dag, då kan man inte ligga kvar i sängen och dra sig och skita i att kliva om man känner för det. Vilket iaf sker någon gång i veckan.

Imorgon är det jobb mellan 15-20. Kul men samtidigt ensamt och det är ju ändå en fredagkväll då man kanske hellre hade velat hitta på nått skoj.

Lördagen bjuder oxå på jobb mellan 12-15. Då kan det finas chans till roligheter efter jobb, får se vad jag kan styra upp. Tom kommer hem från Stockholm (Jamals kompis) så honom måste jag iaf träffa. Han är väldigt mysig och snäll.
Om någon av er tjejer var singel skulle jag lätt rekommendera honom...han är en guldklimp!! ♥

Ikväll skulle vi mysa men Jamal har otroligt mycket som händer i jobbet just nu, så jag får vänta lite till. Men vad gör det, jag skall ju leva med han livet ut så vi hinner nog mysa ♥♥

Ledsen att jag inte kan ladda upp några bilder, men efter uppdateringen på min nya dator så har jag ännu inte hunnit fått dessa goa bilder. Men det kommer!!

Jag får väl avslutningsvis önska er en trevlig kväll och jag hoppas att vi alla åller tummarna för Timrå, just nu ser det inte så bra ut, men det svänger ju fort i hocky. Man måste vara beredd och delta i varje sekund annars kan man ju få en puck i huvudet!!!  :) Eller det kanske bara är jag som lyckas med sådant!!

Ha det gött!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: imbo

Hej min tuss.
Testar att ringa dej senare.
Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback