Skatan själv.....

Har precis kommit hem efter att ha varit hos min kära granne ERika och ätit lite lax..
Gott och kul med sällskap! ♥


Jag som trodde att jag skulle bli frisk i torsdags och börja träna då men tjiii fick jag... Idag har jag varit på akuten igen...
Jag har fått luftvägsinflamation...KUL!! NOT!!! Jag låter som en gammal skata när jag pratar, verkligen...
Jag som skulle jobba i helgen, möhippa imorgon och bara bli allmänt frisk och få vara ute nu när det är lovly väder här i Götet!

Men jag känner faktiskt att det blivit lite bättre ikväll men jag måste vila nu...Jag fick pencelin så jag ska börja med det på söndag eventuellt om det inte blivit bättre..Får inte börja med det tidigare eftersom jag kan ha viruset kvar i kroppen och det gör att jag kommer bli dödsjuk om jag äter pencelin nu...Krångligt det där!! Känns som att alla doktorer bara sägare vänta, men jag vill inte vänta!!!! Jag har ont!!!

Jamal är på wisky kväll med grabbarna men han skulle komma hem vid 23 så jag tror jag är vaken då, känner mig lite trött, ska nog bädda ner mig och lägga mig och läsa nu....

Jag tänkte även åka hem till Svall på torsdag men så hade jag glömmt att jag skulle jobba nästa söndag 3timmar..FAN!! Jag ville så gärna träffa min familj + att Björn och barnen är i sundsvall hela den veckan...
Pappa blev väldigt ledsen hördes det som när jag berättade att jag var tvungen att stanna här...

Känns bara som att jag inte vill komma och vara ledig nu igen när jag varit så sjuk och fått bytt bort alla mina tider...Jag får åka hem senare...

Nä men nu ska jga faktiskt bädda ner mig själv och vänta på kärlek...

Ha en trevlig kväll!!

Tjarå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback