Sov, sov, sov men ACK så skönt...


Goddag!

Mår bättre men jag mår inte bra!!

Jag skulle städa imorse efter att Jamal hade gjort en hallonpaj igår och jag vet inte men det var ju hallon över hela köksgolvet!! Efter det var man genom svettig!! Inte sunt!!

Har iaf försökt varit lite effektiv idag, jag gilla inte nä jag inte gör nå nytta speciellt inte när jag vet att jag har en hel del att göra.

Nu skall jag följa med Jamal ner till stan och hämta hans visikort- känner att jag måste få se solen och säga hej till den. Ska även hämta logistikboken hos pia så att jag imorgon och på torsdag kan prenta in massa logistik i hjärnan. FY vad trist!! Men så trevligt att det är den sista tentan för denna termin!! =)

image115

Gårdagen!!! Sov sov sov men ACK så skönt...



Idag jobbar Jamal hemifrån!! Så snällt och mysigt av honom, så att jag slipper att vara ensam..
Han är det bästa jag vet!! ♥♥



Pratade med en tjej i klassen. Det är hur många som helst som är sjuka i klassen. Det verkar som att alla har smittat varandra. Tur att det kommer nu och inte när LIAN har börjat!!


Pia och Marie som är på bilden är en av de sjuka!!
Detta är kort sedan vi var hemma hos mig på räkfrossakväll, kanon mysigt och specillet kul att få träffa dig Johanna ♥


Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback