Body Jam

Hejsan!

Snart är det dags för söndagens Body Jam...det har blivit en god rutin att gå på det på söndagar..Så himla kul jag går alltid därifrån med ett leende på läpparna... :)

Dagen har varit lugn och fin, jag har pluggat lite logistik och Jamal har sett There will be blood...
Jag tror inte att han tyckte att den var så jätte bra faktiskt, det såg inte ut så och lät heller inte så.

Igår var vi ner på stan och fikade och strosade lite. Sedan hem och gjorde god mat och såg på melodifestivalen...Skulle ev. til en kompis på fst men vi var så himla sega båda tvåoch kännde för att mysa lite istället ♥
Andreas (grannen) kom in och frågade om vi skulle spela lite poker så det fick avsluta kvällen.

På torsdag åker jag till Imbo. Jag längtar så himla mycket. Emma kommer på fredag så nu ska vi verkligen rå omvarandra en helg det var alldels för längesedan.

Mamma och pappa kom hem inatt oxå, så himla skönt :) Mamma och jag har så klart pratat en gång redan och jag lovar det blir nog minst 2 till idag...hahha vi ska inte bo långt ifrån varandra :)

Jag längtar så till Thailand, vi skall åka igen nästa år vid februari om vi får ihop pengar, när jag ser korten nedan känner jaga bara att fan vad fräsch man såg ut motför nu :)

   

1. Fest hos Kalle (Jamal var väldigt brun, ser jag nu.)
2. Jamal, jag och Anders hos Kalle



Ha en bra dag nu måste jag till bussen!

//Maia


Kommentarer
Postat av: imbo

KORS I TAKET!
haha, kul att du uppdaterar bloggen igen gumman, jag hade nästa nbörjat gett upp hoppet!
Hoppas du får en mysig söndagskväll.
Pusseli!

Postat av: Emma

va roligt att du skriver! =) snaaaart ses vii!! wiie!! på onsdag ska jag till pillan så jag är snygg i håret till helgen1 pök

2008-02-25 @ 11:26:20
URL: http://primemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback