God morgon...

Ny dag nya möjligheter!

Helgen har varit lugn och mysig.

Fredagen bjöd på lets dancé och massa mys.


Hade främmande av Pia och Martin i lördags då vi åt tacos och slö tittade på melodifestivalen.


Såg oxå en skräckis Vacensy, läskig om jag skall ge mina omdömen.





Igår söndag var det plugg hela dagen sedan blev det lite spinning bara för att komma ut en stund och göra nått annat.

Jamal har fått varit tyst som en mus hela helgen! Stackarn! Tur att han får gå på jobbet idag :)

De ringde från mitt jobb igår! Äntligen!

Nu kommer jag att få börja jobba,känns skönt tycker jag nu iaf! 
Känns iaf skönt att få in lite extra cash, som jag hoppas att jag kan spara undan och inte bränna som jag är så himla bra på. 

  
Idag åker Imbo till sälen,känns lite tråkigt för nu kommer hon inte kunna skriva i sin blogg....
Det är ju så mysigt att få läsa den och se hur hon har det, min lilla gump!



Idag skall jag tentaplugga till 14.00 sedan bär det iväg till skolan där jag ska jobba med min grupp.

Ha en härlig dag alla!!


Kommentarer
Postat av: imbo

Hej min stjärna!
nu står jsg i telias butik i slen och läser din blogg, måste ju hålla koll på dej;)
Höres något i kväll eller imorgon, saknar dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback