Hej & Hå!



Snacka om att jag har mycket att göra i skolan nu. Jag skall;

Lämna in en rapport om Plusenergi på onsdag på ca 10 sidor + bilagor

Skriva en tenta i  marknadsanalys på månadagen efter

Skriva Summary på engelskan på 600 ord av ett kaptiel ur boken Crowning the customer

Göra uppgifter i logisten, som jag hamnde efter i efter att jag var hos Imbo ♥ Men det var det värt

Vad skall jag säga?! Jag lärmig iaf saker men ibland önskar jag att jag slapp allt vad skola heter.

Jag har tur som har Jamal vid min sida och mina klasskompisar så klart!


Blir skönt att få åka hem över påsken till la familj, då blir det bara till att relaxa och plugga lite! :)
Jag längtar tills jag får träffa er alla, speciellt dig Stina, det var hunda år sedan. Jag hoppas att du har skrivit in mig i din kalender!!

Nu skall jag försöka umgås med min kille lite, känns som att allt annat har gått före, men så är det ibland!

Ha en skön kväll och njut av att ni är så begåvade att ni inte behöver gå i skola för det behöver jag!

Puss!!




Kommentarer
Postat av: olsnia

Duktig du:)

2008-03-07 @ 08:45:24
Postat av: imbo

Stackars lillgumman, som har så mkt att göra.
Du är så ambitiös och duktig!
Puss söta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback