Oj oj oj.....

Nu händer det saker i mitt liv.  Mycket spännande.

Jag kan tyvärr inte säga så mycket förens tills allt är klart.

Ja ja det är klart att ni mina närmaste vänner får veta. Det är bara att ni slår en pling!

Idag har jag haft min presentation med min grupp för Plusenergi.
Jag hade 3minuter på mig att göra mitt bästa och jag tror faktiskt att det gick bra!
Två stycken från Pusenergi var där och lyssnade och anteckande + tre lärare som satt och knappade på sina datorer.... Ingen press, Ne jag lovar!!  :)

Men nu är det fredagkväll och jag och Jamal har käkat god lax och ser nu som vanligt på Lets dance, där det är bugg som är kvällens dans, en dans som ligger mig varmt om hjärtat!! ♥♥♥

Sedan blir det nog filmen pronounce Chuck and Larry!

Imorgon är det ny satsning, tenta på måndag, men jag skall även till Marie i klassen och se melodifestival final med god mat och kanske lite vin, men inte för mycket för på Söndag är det dax att dyka ner i skolböckerna igen!

Jag får väl önksa Er alla en mysig eller trevlig kväll!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: imbo

hihihi, me knows.
Puss

Postat av: Anonym

fan vad kul!! på fredag ses vi hos emma... det har stått i min kalender lääänge..:) fan va vi ska snacka skit och klämma på varann! puss

2008-03-18 @ 20:23:58
URL: http://slinkans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback