Tack...

Påsk påsk påsk alla skriver om påskhelgen!! :) Kul men jag skall inte göra mitt inlägg med massa text för det ni egentligen vill se är ju bilder!!

Eller??

Jamal har iaf bjudit på många roliga kommentarer under påskhelgen
som spenderades hos mamma och pappa i Sundsvall.
Jag håller med Jamal det här var världens bästa påsk...♥♥

Framförallt ett stort tack till Mamma och Pappa ♥♥♥♥♥♥



image93

Ni har verkligen gjort och gett allt man kan önska sig!
När jag blir miljonär och stenrik ska jag bjuda er på en himla resa vart ni vill som tack! :)

Det var underbart att träffa bosse och hans kusiner

                         
Kusin Sigge                          Här ser man hur Bobbas 
                                                njuter av att få träffa mig

      
   Torsdagen bestod av shopping med Mamma!! 
   Kul som tusan så klart! Jag fick mig en massa fina kläder..






Långfredag var vi alla hos Emma och Sebbes OTROLIGT fräscha lägenhet!
Tack alla för att ni kom, det var verkligen kul att träffa er alla. Nästa gång blir ju typ i.........ja juni, juli...Ucsh...Vi pratar inte så...

image98

                                                               

1. Imbo nyklippt! Såååå fin..Du är alltid lika mysig tjejen...♥

2. Fia- lotta- larsson. Känndes som vi var tillbaka i gymnasietiden i helgen..Mamma åååå :) Jag längtar tillbaka tills vi sågs varje dag. ♥

3. Värdparet och en liten Tessan. Ja Sebbe jag godkänner lägenheten :) Kul att se dig!! Tessan jag tänker så mycket på dig!

                     

4. Jamal och Ida! Ni är så vackra ihop.

image105

 Stolt faster med Lille Max..Han är så söt. Jag önskar vi kunde ses oftare, så att jag kan bli hans favoritsläkting!!!
Blir nog i och för sig svårt, eftersom Max och Jamal bokstavligen satt ihop så fort dem sågs...



Barn brukar vara rädd för saker som låter högt och som väsnas men detta har Bror/ Pappa Danne sett till att de inte skall förekomma i hans familj...Max älskar att åka skoter med pappa och att åka pulka ner för slalombackar..Ju fortare ju bättre..1.1/2 år gammal vart skall detta sluta!! :)



Lotta och Andreas kom oxå ut och hälsade på med lilla Wille.. Blev massa surr och mys ute på sjön. Wille åkte oxå skoter för första gången i sitt liv, i sin vagn på skoter kälken...

image109

Det är inte underligt att jag längtar hem efter en sån här helg! Den innehöll allt!! Verkligen!!
Många tårar innan avfärd man är ju som känslig och mamma och jag har väldigt lätt för tårar!

Syns snart igen!!

Kramar från Mig!!


Kommentarer
Postat av: imbo

åh vilket fint inlägg. Som sagt kul med alla bilder=)
Ha en bra dag.
Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback