Uppis...



Jag och Emma var och hälsade på i Uppis hos våran Imbo.
 
Den bästa Johanna som existera. ♥♥

Helgen bjöd på en massa mysiga saker, allt från att gå på stan och fika till att göra ste up på lördag morgon :)

Kändes som att helgen var lång på ett sätt och det var för att vi hann med så mycket tror jag...



image81
Denna tyckte Johanna att jag skulle passa i.
hmmm.. nog för jag att jag är en glad prick, men det där var väl inte min stil?!


image82
Första kvällen. Här var vi bara så himla tokiga, flammsiga och glada att äntligen få träffa varandra.
Emma med vinaren i högsta hög.



Första kvällen bjöd på en massa goda ostar som var väld
utvalda av Imbo från Ica luthagen (Imbos förra jobb)

image84
Emma och jag är mätta och belåtna efter Imbos goda kyckling gryta.


Jag är lite sur för att jag inte fick någon Gustav...
Här åt vi lunch på mitt favvo ställe, hur gott som helst,
man får bygga ihop sin egen sallad med allt man kan tänka sig.

                                                                                                     
Emma köpte converse skor på barnavdelningen                                        Brudarna sista dagen!
så himla söt. Tänk om man hade såna små fossingar


Söndagen bjöd på brunch med Johanns 2kompisar
Väldigt trevliga tjejer, dem vill vi se igen!


image89
Här försöker tejerna få ihop madrassen som jag slaggade på under hela helgen. Det var inte det lättaste, dem var ganska less- det var bara förnamnet!


image90

Kan bara avsluta med att säga att som jag visste så blev det en kanon lyckad helg. Vi är dem bästa!

Tack för att ni finns tjejer!♥

Kommentarer
Postat av: imbo

Vad kul att se dina bilder, och läsa vad du skrivit gumman!
Tack för samtalet idag, Saknar dej!

*puss till världens bästa Maia!*

Postat av: Anonym

jaaaa!! absolut!! ska bli askul att träffas igen lilla sockerpulla! jag är nöjd med håret nu.. behövde nog bara vänja mig en aning.. hehe.. hörs och ses! puss med kram

2008-03-06 @ 20:49:21
URL: http://slinkans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback