Ville egentligen skriva av mig...



hmmm... dagen är på väg mot sitt slut..

Har jobbat idag- gick bra men det var väldigt lite folk- inge kul då faktiskt!

Kände för att skriva av mig lite men jag vet inte vad jag ska skriva =) hahah
Jag har inte gjort så mycket idag mer än att varit i skolan och jobbat.



Ne gud så trist inlägg.. Förlåt!!

Imorgons ska jag skugga Susanna på City =) det skall bli grymt kul, skulle vilja ha någon läcker träningstischa tills dess, men jag kommer förmodligen inte hinna köpa det.

Nu kommer Jamal hem, han har varit på Ica Maxi och köpt ost =) hahhah han älskar att köpa grejer till kylen=)
jag älskar att köpa grejer till garderoben =)

jag kan lägga in en fina bilder istället så blir alla glada!!

Ha en underbar fortsatt kväll och happy tisdag!

//Maia

Bilder från senaste hemresan i Svall


Pappa riktigt ful som häxa...




                                                                                       
             
                                                                                   
 

  Go skiten min bär på fasters älsklings Bosse- Ida tar hand om Bosse åt mig!

Kommentarer
Postat av: jenny

du är utmanad!

Postat av: imbo

HAHAHA, JAG TROR JAG DÖR!

Vilken klockren bild på pappsen! :)



Hoppas ni har det bra i Linköping i helgen.



Puss på snoken

2008-11-15 @ 17:10:33
URL: http://imbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe... jag hittade dom på johanssons.. det största johanssons och jag tog dom sista bruna.. fanns ett par svarta kvar i stl 40. men testa att kolla på ett lite mindre johanssons.. hon sa att det säkert fanns kvar på dom..:) lycka till. puss puss

2009-02-05 @ 11:04:12
URL: http://slinkans.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh tack så mycket vännen, blir så rörd!! hittade du skorna förresten?! kramar och pussar

2009-02-11 @ 10:37:08
URL: http://slinkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback