Inga bekymmer...

Hello mina läsare,

Idag har jag haft en riktigt bra dag- jobbade 10 -18, trodde att det skulle bli skitjobbigt med tanke på att vi var ut och åt med jobbet igår och jag drack Sangria för första gången i mitt liv-  2 glas gjorde Maia snurrig!! Hahhah behövs inte mycket nu för tiden...

Det var iaf väldigt trevligt att få träffa alla tjejerna samtidigt och utanför Street One´s väggar- herregud (som Carina säger) vad vi delade med oss om allt möjligt - inga hemligheter där inte. =)

Jobbet idag var jätte kul- hade en givande dag med många positiva kunder som gjorde en glad och påminnd mig om varför jag står där och sliter =) TACK!

Jamal hämtade mig efter jobbet - hem och åt och har sedan myst hela kvällen - tittat på tv och framförallt har jag kollat på Stjärnor på is- lit väl långdraget program bara.

Blev iaf väldigt inspirerad av dansen så jag var bara tvungen att slå på min Body Jam skiva och lära mig en låt till. Gick kanon!! Förvånansvärt bra faktiskt, nu när jag tänker efter är klockan ändå 12 snart och jag var ändå pigg i knoppen!
Jamal blev trött av att bara se mig !!♥

Tänkte att jag skall kolla med Susanna om jag kan börja skugga vecka 45 - detta innebär att jag skall stå på scenen med henne utan att prata men jag måste kunna låtarna innan och utan, för a

tt inte förvirra klassen, de skall kunna titta på mig och lära sig lika mycket som att titta på Susanna... Blir kul!! satsar på att skugga ca 4-5 låtar.



Imorgon blir det sova ut, promenera (om det inte spöregnar), tvätta, laga mat- ja det vanliga.

Hoppas eran helg varit bra!!




//Maia

Kommentarer
Postat av: imbo

Vad kul att body jam stegen börjar sitta! :)

Höres i veckan.

Puss pinglan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback