Lite olika händelser.



Dagen har bestått av juridik i 3 timmar, plugg med Pia, Combat med Karro och mys med Jamal.

Väldigt bra vardagsdag! eller måndag kan man ju oxå säga.

Tänkte att jag skulle visa lite bilder från i söndags (igår) då jag och Jamal var i slotsskogen och tittade på älgar, hjortar, hästar,  och en massa fåglar av olika slag - det var vi och alla andra barnfamlijer i Gbg...=)
Det är alltid mycket folk i slottis på helgerna och speciellt en fin dag som gårdagen.

         


   

 

Jag i telefon med svärmor & renen eller vad det är hade mycket
märkligaljud för sig- vet inte vad han ville egentligen!!




Här kommer även lite bilder sedan Body Jam utbildningen- ångrar att jag inte knäppte mer, men det var inte det första jag tänkte på och prioriterade denna helg:



1. Alla hade här en pose som illustrerar deras dans.

               

2. Jag smygknäpper på Karin, när hon förberder sig för 1:a presentationen på lördags morgonen.
3. Karin och Jessica glada och pigga inför sista dagen.
4. Ja, det var inte bara Linn, Malin och Karin som var trötta- så här kännde man sig efter 3 dagars dans. Men kul!



Avslutar med en liten bild på mig och Lina- när dem var här och hälsade på.
Tack för en mysig helg!!


Nu ska jag och Jamal se någon film, jag vill se Mamma Mia igen men inte Jamal. Om ni inte sett den- se den, man blir så glad av att se den. =)

Ha det så bra!!

Puss på dig mamma som läser detta! ♥♥ Snart ses vi och få rå om varandra några dagar!!

//Maia









Kommentarer
Postat av: Karolina

Du o renen liknar varandra. Alltså lika söta!

Postat av: imbo

Kul med lite bilder:)

Ses till veckan, det ser jag fram emot.

Puss o kram

2008-10-23 @ 15:26:19
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback