Mamma och pappa på besök

Hej,

jag har velat länge nu om jag skall lägga ner denna blogg eller ta upp den och jag tror att jag ska ta upp den.=)

Mamma och pappa på besök från i onsdags kväll. Mkt trevligt och framförallt mysigt!

Dagarna har innehållit;

Torsdag: Shopping med mamma - stövlar och tröjor mkt behövligt =)

Fredag: shopping igen mamma och jag var inte riktigt nöjda ännu - skor, och mera tröjor och lampor till vardagsrummet =) J jobbade och pappa var hemma och mötte upp oss senare inför liseberg.


Lördag: Svärföräldrarna bjöds på middag här =) Mkt trevligt- planerade även inför julen då vi skall mysa ihop i Svall.

Alla kvällarna har innehållit mkt skratt som så klart pappa har bjudit på med alla konstiga och roliga kommentarer, sedan har J och jag även lärt mamma och pappa spela poker... Pappa blev snabbt en hejare, mamma och jag hajade inte riktigt hur man skall tänka i alla olika lägen, men så klart kul ändå.

Men störst av allt under hela helgen är att jag och J har blivit med bil =) Volvo C 30 blev det och vi är så nöjda och glada och detta kommer att underlätta vårat liv enormt, redan imorgon åker vi t Borås och hälsar på familjen.
Jag är så glad att vi nu har bil, kan åka vart vi vill när vi vill!!

Mamma och pappa åker hem imorgon =/ Men jag kommer snart hem igen och det känns skönt att v redan nu vet att vi snart kommer att ses igen.

Hoppas att ni haft en underbart rolig helg för det har jag verkligen, Glöm inte att ta det som vana att kika in här nu igen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback