Nya träningskläder...



Dagen i ända;

Skola 9 -12 juridik med Lars =) Väldig speciell lärare men otroligt pedagogisk och bra helt enkelt

Ner på Inter Sport  för att inhandla nya träningskläder, behövs nu känner jag jag kan inte flamsa runt i mina gamla urtvättade HM linnen där sömmarna är helt sne...ne usch vad hemskt att jag inte gjort detta tidigare..skäms..
Min kära Karolina var med och langade in en massa saker så jag fick iaf med mig två toppar hem =)

Käkade sedan god och mysig lunch med Karro

Hämtade bilen på Js jobb och skulle åka och fixa nytt körkort men jag hade inte med mig passet så det vara bar att åka hem igen.. FAN vad sur jag blev....Eller inte så farligt om jag tänker efter =)

Pluggade en liten stund innan jag sedan kl 17.00 skulle möta Karro igen för ett hårt Combat pass. Gör kul..

Nu har J precis klippt sig och nu ska jag duscha och sedan lite mys pys!! ♥

Ha det Gött !!!

//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback