Solokvist i helgen...

Hej på Er,

Helgen har varit kanon!

Började med utgång med några tjejkompisar  i fredags, riktigt kul faktiskt, dansade som tusan på Nivå.
Jobbade sedan lördag oxå kul - var ganska mycket folk.

Lördagen tillbrngade jag med Marie i min klass hennes barndomsvänner- mat, mys-, spel, skratt och väldigt fina tjejer kul att lära känna fler goa människor.

J har varit i Hultsfred i helgen med GIBBS - ganska skönt ibland att vara solokvist men nu får han gärna komma hem. =)

Har jobbat idag med och tänkte att jag bara skulle åka hem efter jobbet och mysa och slappa, men så är det Street Dance med handduk som rekvisita på Sportlife - man skall alltså använda sig av handduken under passet i vissa rörelser. =) så det kan jag bara inte missa- himla kul skall det bli.

Skall inte träna så mycket till veckan eftersom jag skall träna kommande helg ca 8 timmar i 3 dagar så då vill jag vara pigg och i topp form.

Ikväll efter träningen blir det mys med J, det är alltid så himla kul att få se igen efter att man inte vart med varandra några dagar.

Bjuder på en bild från när Slemmet var här och vi åkte Flumride =)



//Maria

Kommentarer
Postat av: imbo

hihi, måste få höra allt om det där streetdance passet med handduken... =P

Postat av: Emma

hello sweetie! förlåt glömde ringa upp!va nyfiken jag blir, ringer i morron!va kul att du skriver igen ;) love you

2008-09-30 @ 23:50:26
Postat av: Anonym

hahahahaa!!! men gumman inte behöver du förklara för mig.. det va inte dig det handlade om när jag skrev sådär.. hade to.m glömt att du börjat uppdatera igen..:) näää.. det är dom där som skriver för att verka diskreta och mystiska jag menar..

2008-10-01 @ 13:44:54
URL: http://slinkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback